Hasta Yakınlarının Hak ve Sorumlulukları
Elbette sahip olduğumuz en büyük değer sağlığımız… Sağlık hizmetleri, hayati önemi nedeniyle kişilerin hak ve sorumluluklarından ödün verilemez. Yaşı, cinsiyeti, ırkı, dini, sosyal, fiziksel veya ruhsal durumu ne olursa olsun toplumda yaşayan her bireyin saygı duyulması gereken haklarının yanı sıra yaşadığı çevreye ve insanlara karşı sorumlulukları olduğuna inanıyoruz. Ancak bu hak ve sorumluluklara saygı duyduğumuzda sağlıklı ve mutlu bir ortam yaratabiliriz.
Anlaşmalı Sağlık Kuruluşlarımıza başvuran tüm hasta ve yakınlarının sağlık kuruluşlarından hizmet alırken sahip oldukları tüm haklara saygı duyuyor, sorumluluklarını yerine getirmelerini bekliyoruz. T.C. Sağlık Bakanlığı’nın aynı adlı yönergesinden ve uluslararası hasta/hasta yakını hak ve sorumluluklarından yararlanarak hazırladığımız bu el kitabı ile siz değerli hasta ve hasta yakınlarımızı hak ve sorumlulukları konusunda bilgilendirmeyi amaçladık.
Anlaşmalı Sağlık Kuruluşlarımıza tanı ve tedavi için başvuran her birey, sağlık kuruluşu çalışanları tarafından benimsenmiş, Performans Geliştirme Departmanı tarafından denetlenmiş ve yazılı hale getirilmiş haklarını her zaman talep edebilir. herhangi bir noktadan giriş yapan tüm hasta ve yakınlarına “Hasta ve Ailesinin Hak ve Sorumlulukları” konusunda eğitim verilmektedir. Aşağıdaki maddede hasta ve ailesi “hastalarımız ya da siz” ile, tüm Anadolu Sağlık Merkezi çalışanları ise “biz ya da çalışanlar” ile temsil edilmektedir.
Bizi tercih ettiğiniz ve size hizmet etme şansı verdiğiniz için teşekkür ederiz.
Sağlıcakla kalın…
Ödeme Politikası
Ödeme yöntemleri
Healththis Assitance birçok uluslararası sağlık sigortası şirketiyle çalışmaktadır. Sigortanız varsa, lütfen randevu talep ederken sigorta kartınızın ön ve arka yüzünün fotokopisini hasta hizmetleri koordinatörünüze verin.
Bir mali hizmetler temsilcisi, fayda uygunluğunu doğrulamak ve yetkilendirme almak için sigorta şirketinizle iletişime geçecektir. PIM sigorta planınıza dahil değilse, talepleri çözebilir ve geri ödemeyi doğrudan sigorta şirketinizden isteyebilirsiniz.
Kendi Kendine Ödeme Yapan Hastalar
Randevunuzu onaylamadan önce yüzde 100 depozito yatırmanız gerekmektedir. Hasta hizmetleri koordinatörünüz size ilk tıbbi randevularınız, tedavileriniz ve ödeme yöntemleriniz için tahmini maliyetleri özetleyen bir mektup gönderecektir.
*Tüm talepler alındıktan sonra, depozitoda kalan para mümkün olan en kısa sürede hastaya iade edilecektir.
*Lütfen sağlayıcıdan bir talep almanın 30-90 gün sürebileceğini unutmayın.
Sigortalı Hastalar
Healththis Assitance birçok uluslararası sağlık sigortası şirketiyle çalışmaktadır. Sigortanız varsa, lütfen randevu talep ederken sigorta kartınızın ön ve arka yüzünün bir fotokopisini hasta hizmetleri koordinatörünüze verin.
Bir mali hizmetler temsilcisi, fayda uygunluğunu doğrulamak ve yetkilendirme almak için sigorta şirketinizle iletişime geçecektir. PIM sigorta planınıza dahil değilse, talepleri çözebilir ve geri ödemeyi doğrudan sigorta şirketinizden isteyebilirsiniz.
Sponsorlu Hastalar
Healthis Assistance, randevunuzu onaylamadan önce elçilikten bir teminat mektubu almamızı sağlamak için elçilik irtibat bürolarıyla birlikte çalışır. Daha fazla bilgi için lütfen hasta hizmetleri koordinatörünüzle iletişime geçin.
Hizmetlerimiz
En İyi Doktorları Bulmak
Şirket olarak en iyi doktorlarla çalışmayı tercih ediyoruz. Doktor seçerken benzer durumlarda tecrübesi olan kişileri tercih ediyoruz.
24 Saat Hizmet
Hastaların ülke dışından gelmesi sebebi ile 7/24 hizmet vererek saat farkı sorununu ortadan kaldırıyoruz.
İkinci Görüş
Tedaviniz için en hızlı yöntemleri kullanıyoruz. Beyanlarınızı ve dökümanlarınızı “WhatsApp” uygulaması üzerinden bizimle paylaşabilirsiniz. Profesyonel ekibimiz belgelerinizi sağlık kuruluşlarına iletecek ve onlar inceleyerek kısa sürede size geri dönüş yapıyor.
Tıbbi Tavsiye
Yurt dışına çıkmadan önce gelişmiş mikrobiyolojik ve genetik patoloji laboratuvarlarında testlerinizi yaptırabilir, biyopsi örneklerinizi bize göndererek istekleriniz doğrultusunda Anlaşmalı sağlık kuruluşlarından tetkik sonuçları alabilirsiniz. Profesyonel doktorlardan oluşan sağlık kuruluşları size sağlıklı yaşama daha yakın bir tıbbi danışmanlık aracılık hizmeti sunuyor.
Tedavi Sonrası Destek
Tedaviden sonra ülkenize döndüğünüzde bile size destek olmayı bırakmayacağız.
Tedavi sonrasında bazı zorluklarla karşılaşabilirsiniz. Ülkenizde yapılan testlerin sonuçlarını doktorunuza gösteriyor, ilaç ve tıbbi malzeme temininde sorun yaşamanız halinde size destek oluyoruz.
Tedavi Planlaması
Gelişmiş ülkelerde tıp her geçen gün gelişiyor. Bu durum, sağlık hizmeti almak için yurt dışına seyahat eden kişilerde kafa karışıklığına neden olabiliyor. Hangi hastanede hangi branşın daha gelişmiş olduğunu bilemiyorlar. Uzun deneyimlerden sonra, farklı hastanelerin en iyi uzmanlarını biliyoruz. Doktorlarla doğrudan iletişime geçiyoruz ve hasta belgelerini kısa sürede randevuya gönderiyoruz.
Hava Ambulansı
Özel kabinlerde ambulans uçaklar, dengesiz bir pozisyonda uçamayan dengesiz fiziksel koşullara sahip hastalara resmi geziler için hava ambulansı hizmeti sunuyoruz.Anlaşmalı şirketler ile iş birliği içinde aracılık hizmeti vermekteyiz. Bu işlem sırasında hasta, doktor gözetiminde gerekli tıbbi ekipmanlarla yurtdışına çıkar. Hasta doğrudan araba veya helikopterle hastaneye götürülür.
Bir başvuru yapın
Adım 1: Randevu için başvurun
Tıbbi geçmişinizi inceleme ve randevu alma sürecini başlatmak için +90 538 095 19 23 numaralı telefonu aramalı, çevrimiçi iletişim formunu doldurmalı veya info@healthis.com.tr adresine bir e-posta göndermelisiniz.
Talebiniz alındıktan sonra, tıbbi kayıtlarınızı gönderme sürecinde size yardımcı olması için bir Healthis Assistance danışma hizmetleri koordinatörü sizinle iletişime geçecektir. Lütfen aşağıdaki bilgileri hazır bulundurun:
- Ad soyad – Doğum tarihi – İkamet edilen ülke – Ödeme yapan kişi bilgileri ve varsa sigorta kartının fotokopisi – İlgili tüm tıbbi kayıtlar – Teşhis ve/veya semptomlar
Adım 2: Tıbbi evraklarınızı ve kayıtlarınızı gönderin
Tıbbi kayıtları gönderin:
Mevcut tanı – İlgili tüm tıbbi kayıtlar – Görüntüleme (X-ray, MRI, CT taraması, ultrason) – Varsa biyopsi ve patoloji raporları – İletişim Bilgileriniz
Adım 3: Sağlık hizmetiniz için ödeme yapın
Bir uzman vakanızı inceleyip kabul ettiğinde, hasta danışmanı koordinatörünüz size bir maliyet tahmini ve depozito bilgisi verecek veya varsa sigorta/büyükelçilik kapsamınızı teyit edecektir.
Depozito alındıktan veya ödeme bilgileri onaylandıktan sonra, hasta danışmanı koordinatörünüz size doktorunuzun adı, randevunuzun tarihi, saati ve yeri ile ihtiyacınız olan diğer önemli bilgileri içeren randevunuzu onaylayan bir e-posta veya metin gönderecektir.
Depozito alındıktan veya ödeme bilgileri onaylandıktan sonra, hasta hizmetleri koordinatörünüz size doktorunuzun adı, randevunuzun tarihi, saati ve yeri ile ihtiyacınız olan diğer önemli bilgileri içeren randevunuzu onaylayan bir e-posta veya metin gönderecektir.
Adım 4: Seyahatiniz için hazırlanın
Girişiniz doğrulandıktan sonra, onay mektubunuz vize başvurunuzu tamamlamak için kullanılabilir (gerekirse). Ayrıca, Hasta Danışmanı Koordinatörünüz ziyaretiniz için konaklama ihtiyaçlarınız konusunda size yardımcı olacaktır.